čtvrtek 6. prosince 2012

Silk Therapy od BIOSILK

Mám moc ráda olejíčky do vlasů. A proto, když mi byl nabídnut u pokladny v Douglasu tento produkt od Biosilk, neodmítla jsem. Ještě jsem se s touto vlasovou značkou nesetkala a tak proč ji nezkusit? No a vůbec nejsem zklamaná, na obale přípravku píší, že je to kompozice přírodního hedvábí, vitamínů a výtažků z rostlin. Výživa perfektně penetruje vlasy, trvale je rekonstruuje, hydratuje a dodává jim perfektní lesk. Navrací ihned zničeným, suchým a matným vlasům bez pružnosti, velice zdravý vzhled, lesk, smyslnou měkkost a pružnost.
Z čeho jsem byla nejvíce nadšená byla hebkost mých vlasů, bylo to jak zázrak. Opravdu jako hedvábí. Vážně jsem nevěděla, co čekat a mile mě tento produkt překvapil. Vůně je v celku příjemná, i když na mě hodně (jak to napsat) chemická. Mám tedy jen vzorek 15ml, který jsem pořídila za 59,- Kč. 



Žádné komentáře:

Okomentovat