neděle 2. prosince 2012

Saténové ruce

Pěkně se nám dnes ochladilo. A díky mrazu naše pokožka trpí. Hlavně obličej a ruce, které jsou takřka odhaleny. Obličej neustále, ale ruce, i když si je chráníme rukavicemi, tak si všimněte, kolik lidí má v zimě suché ruce. I já jsem měla, někdy mi ruce dokonce popraskaly i do krve. Nejen že je to nehezké, ale také to bolí. No a od té doby, co si ruce pravidelně mažu krémem na ruce a extra zvláčňujícím nočním krémem od Mary Kay mám opravdu saténové ruce. 
Krém na ruce MK používám denně, po umytí rukou, když si vzpomenu. Je neparfémovaný a krásně se vstřebává a máte příjemný pocit na rukou, jako byste měli neviditelnou rukavici. Krém totiž obsahuje glycerin, zvlhčovací prostředek, který váže v kůži vodu a bojuje s vysycháním pleti a tvorbou šupin.
Extra zvláčňující noční krém MK obsahuje tyto účinné látky jako vazelínu, minerální olej, hydrogenovaný glycerid a včelí vosk. Tento krém je extrémně mastný, používá se na noc, kdy se pokožka krásně zhydratuje. Používám ho v zimě i na pleť, když potřebuji opravdu zhydratovat pleť. Na tomto krému je perfektní, že je univerzální. Můžete ho opravdu použít na vše. Je výborný k ošetření suchých míst na rukou, loktech a nohou. Krásně hojí popáleniny, i s tím mám zkušenosti. Měla jsem popáleninu s puchýřky na předloktí a dnes byste nepoznali, že jsem se spálila. A to jen díky poctivému mazání tímto krémem. Je také perfektní na dětské opruzeniny. Lidé s lupenkou si ho nemůžou vynachválit. Taky krásně hojí opar, no prostě je na všechno a to se mi na něm nejvíc líbí. Neustále ho nosím v kabelce. Když nemám balzám, jednoduše si na rty natřu tento krém.
Abych vše ještě více podpořila, Mary Kay k těmto krémům na ruce přidává i peelingový krém Satin Smoothie. Který vám pokožku čistí a odstraňuje odumřelé kožní buňky v jednom kroku, zjemňuje drsné, vysušené ruce a zanechá vám pokožku krásně hedvábně hladkou a vláčnou a hned jí dodá zdravý vzhled.
Použití: nejdříve použijte peeling, který vám pokožku připraví na použití extra zvláčňujícího nočního krému a ráno budete mít pokožku rukou jako znovuzrozenou. Jen dodám, že peeling používám na celé tělo, je velice příjemný a hlavně se nezapomeňte po každém peelingu pořádně namazat krémem.
Cena krému na ruce 330,- Kč. Extra zvláčňující noční krém 490,- Kč. Cena celé sady saténové ruce v praktickém balení s taštičkou bez parfemace 1.180,- Kč. Můžete si vybrat i s broskvovou vůní, ta je moc příjemná, hlavně peeling krásně voní.






Žádné komentáře:

Okomentovat