pondělí 17. prosince 2012

SHIMMERING BODY SPLASH

Minulou sobotu jsem navštívila vánoční Vídeň. Miluji to kouzlo vánoc, které je ve Vídni na každém kroku. Nejdřív jsem se sestřenkou proletěla obchody, potom jsme se šli podívat na trhy k radnici. To už byla tma, a tak všechno bylo ještě kouzelnější díky světýlkům, ...
Koupila jsem si tento tělový sprej na tělo z HM. Co si budeme povídat zaujal mě na první pohled svým  růžovým obalem a látkovou "sukýnkou" okolo vršku. No prostě 100% holčičí věc. Měli na výběr dvě vůně. A to vanilkovou/kokosovou a tuto, kterou jsem si vybrala já. Tato vůně je svěžejší, lehčí, ovocnější, .... nevím jak bych ji blíže charakterizovala. Ale byla mi bližší, než ta vanilka/kokos.
Po nanesení na pokožku vám na ni zůstanou jemné třpytky. Vzhledem k tomu, že se blíží plesová sezóna :-) a moje pokožka bude z jemného třpytu zářit, jsem nemohla odolat. Sprej má 250 ml a stál mě 4 eura.


Žádné komentáře:

Okomentovat