sobota 5. července 2014

L´ORÉAL Paris COLLECTION PRIVÉE by COLOR RICHE

Krásný den všem,

úžasná kolekce COLLECTION PRIVÉE by COLOR RICHE od známých hereček, modelek, zpěvaček, ... jako například Eva Longoria, Jennifer Lopez, Julianne Moore, Doutzen Kroes, Freida Pinto, ... od L´ORÉAL Paris mě prostě baví. 

Začala jsem odstínem CP1 Doutzen´s Nude, pěkná nude barvička. Sluší jak krátkým nehtům, tak dlouhým. A tento odstín nikdy nezklame a nevyjde z módy. Je nadčasový, jednoduchý a úžasný.

Vrstev musíte dát alespoň tři, aby byl povrch laku bezchybný a nebyly na něm vidět nahá místa. Je dobře pigmentovaný. Štěteček je větší, což mi vyhovuje, protože je mám radši. 

Lahvička laku má jen 5ml. Tak se nelekněte, když při jednom nalakování nehtů vám ubyde tak půl centimetru laku v lahvičce. Když to spočítám, tak vám lak vyjde na nalakování nehtů tak pětkrát. Takže jestli jste se do některého z nich zamilovali, tak doporučuji si nakoupit zásobu, protože se jedná o limitovanou kolekci a celkem rychle mizí z lahvičky.

Jen mě mrzí, že se tato kolekce u nás nedá sehnat v níže vyfocené krabičce, která vypadá tak luxusně. No zase mají v zahraničí výhody. Ach jo ...

A který se nejvíc líbí Vám?

Stay beautiful











1 komentář: