středa 9. července 2014

GUERLAIN Écrin 4 Couleurs

Hello my beauties,

udělala jsem si radost těmito krásnými očními stíny od Guerlain.

Neodolala jsem jejich zlatému obalu :-) Ten mě zaujal hned ... ale už mě asi trochu znáte a všechno co se třpytí, leskne, bliští, .... to mě zaujme, jsem taková malá straka :-)

Jinak tyto krásné oční stíny jsou luxusně zabaleny do černého semišového obalu. Působí to opravdu luxusně, když je vybalujete a zůstane vám v rukou zlatá krabička. Vybrala jsem odstín 500 Les Ombres Turandot. Jaksi se mi v poslední době líbí odstíny vínově červené. 

Nejlepší je, že jsou úžasně pigmentované. To vás prostě dostane. Stačí štěteček jen jednou otřít a krásně vám vystačí právě třeba ta hnědá barva na celé oko :-) Všechny barvy jsou se shimerem. Jen fialový stín je skoro matný. Nejvíce shimeru je v hnědé a ve zlatém stínu. A krásně drží na očním víčku.

Make-up již brzy :-)

Stay beautiful













Žádné komentáře:

Okomentovat