neděle 12. ledna 2014

MOHITO

Ahoj všichni,

už dva týdny jsem nachlazená, jeden den lepší, druhý horší a ve středu mě to dostalo. Tak jsem zůstala i ve čtvrtek a v pátek doma. A jen jsem ležela, spala a potila se, nic nejedla a doufala, že teď už bude všechno jenom lepší a lepší. A to jím teď ovoce víc než kdy jindy. Dostala jsem i elektrický odšťavňovač citrusů, tak si neustále dělám grepový nebo pomerančový džus a stejnak jsem furt na hromadě, jenže už mě to nebaví, ve všem omezuje. A kolik čajů s medem a citrónem jsem vypila ... No, už aby tu bylo jaro :-)

Ale o čem jsem hlavně chtěla psát, je o těchto krásných třech páskách, které jsem si koupila v Mohitu. Každý za 250,- Kč, což je perfektní cena, tak jsem si rovnou vzala tři :-) Miluji pásky do pasu, krásně zdůrazní ženskou siluetu a zvýrazní ženské boky a přednosti :-) Už se nemůžu dočkat léta, jak je budu kombinovat se šatičkami :-)












Žádné komentáře:

Okomentovat