čtvrtek 2. ledna 2014

MARY KAY hand and décolleté cream sunscreen spf 15

Ahoj všichni,

nejdřív Vám všem chci popřát hodně úspěchů a splněných přání v novém roce 2014. Stačí říct jednoduše ... UŽÍVEJTE SI !!! ...  


Tak a teď zpátky k produktu, který chci představit. Jsem už delší dobu nadšená z krému od Mary Kay, který pečuje o pokožku rukou a dekoltu s spf 15. Minimalizuje povadlý vzhled pokožky a pomáhá redukovat výskyt tmavých skvrnek a chrání proti nežádoucímu vlivu UV záření. 

Nepoužívám jej jen na dekolt, ale také na prsa a myslím si, že je mám pevnější. Každý den se poctivě krémuji k tomu přidám lehkou masáž a jsou pěkně pevná. Což se mi moc líbí. A když už se o ně tak pěkně starám, tak ještě jednou týdně přidám peeling. Na to je nejlepší od Mary Kay Mikrodermální sada, která nemá chybu a můj dekolt je jemný jak samet. V této kombinaci se mi ztrácejí i strie, což je super. Takže jestli chcete mít pevná prsa, můžu jen doporučit mazat a mazat.






Žádné komentáře:

Okomentovat