pondělí 9. prosince 2013

MARY KAY mineral powder foundation

Ahoj Krásky,

lepší pudrový minerální makeup jsme fakt ještě neměla!!! A to bez srandy. Mám hodně rozšířené póry a smíšenou pokožku. Jedině tento pudrový minerální makeup se mi nezachycuje v pórech a nedělá pleť nehezkou. Právě, že ji mám moc hezky jemňunkou, jak sametek. Je to zázrak. Nedám na něj dopustit a navíc vydrží celý den. Když si ho krásně nanesu ráno na celý obličej a odpoledne jej upravím, tak mám i večer pěknou pleť a krásně na něm drží i tvářenka. 

Já používám odstín Ivory 2. Je to pro světlejší odstíny pleti. Je ještě Ivory 1, Beige 1 a Beige 2, ty už jsou pro tmavší odstíny pleti. 

Je potřeba si k tomuto pudrovému minerálnímu makeupu koupit štětec, který má rovné štětiny. Krásně se s ním manipuluje. Nejdřív vysypete trochu pudru do víčka a krouživými pohyby nanesete na štětec. V podstatě kroužíte po víčku a pudřík se dostává do štětce. Perfektní je, že pudr vůbec nepráší. Takže Vám vydrží opravdu dlouho. Zbytečně jej nerozprašujete a stačí trocha. 

Opravu jej všem doporučuji. Perfektní práce Mary Kay.





Žádné komentáře:

Okomentovat