úterý 17. prosince 2013

LADY BOX listopad

Ahoj všem, 

vím, že ladybox přišel už dávno, ale jaksi jsem se k tomu dostala až teď. No musím říct, že mě vůbec nezaujal. Za poslední čtyři měsíce, co si tak pamatuji :-) byl tento nejslabší. 

Obal krabičky se mi vůbec nelíbil. Co se mi asi nejvíc líbilo z krabičky? Ani snad nic. Všechno tak průměrně. 

Lambre Hydroaktivní krém na ruce a nehty hezky voní, ale s tou hydratací, to není až tak slavné. Opravnu hedvábné ruce mám po krému na ruce od Mary Kay. To je něco neuvěřitelného. 

Lady Speed Stick Gel Aloe, no nikdy jsem si moc nekupovala Lady Speed Stick. A asi vím proč! Protože po použití ráno, jsem se odpoledne zpotila a úplně jsem cítila, jak jsem v podpaží mokrá!!! No to se mi s mou oblíbenou rexonou nestane. Takže pro mě úplnej propadák. Nevyhovuje mi. 

MeMeMe Tužka na oči - černá. Tady jsem spokojená, krásně je pigmentovaná, měkká, takže hned kreslí a nemusíte na ni tlačit. 

Himalaya Herbals Čistící peeling z Nimba. Použila jsem jej na dekolt a osypala jsem se, takže jsem ho po druhé ještě nezkoušela. Dám mu ještě šanci, ale dekolt nechám na pokoji.

Steamcream, jen vzoreček, takže se nemůžu rozepsat, jaké má účinky na pokožku.

Jak vidíte, ani mě nebaví se o tom rozepisovat ...









Žádné komentáře:

Okomentovat