pátek 25. října 2013

Little black dress

Každá žena musí mít v šatníku malé černé. Já mám a tak si kupuji další varianty střihů, ...

Právě tyto jsem uviděla ve výloze a věděla jsem, že jsou moje. Byla to opět láska na první pohled. Ale tak to má být, protože na tím nepřemýšlíte. Prostě to cítíte a musíte mít a je to tak správně, tečka. Nic víc, nic míň. 

I ostatní jsem v těch šatech zaujala ;-) z vedlejší kabinky se nad nimi rozplývali.  Ale já jim řekla, že je tam mají ještě s bílým lemováním, protože tyto jsou moje :-)






2 komentáře:

  1. you have a lovely blog <3 such an amazing dress!!
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    kisses ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Wou..tak tieto su dokonale !
    Co povies na czajomny follow ?
    Pozyvam ku mne na blog ! :)

    dzejzetko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat