neděle 6. října 2013

LADYBOX září 2013

Ahoj všichni, po nějaké době jsem si opět objednala Lady box. Jaksi mi to chybělo. Zase vyzkoušet něco nového. 

Celý Lady box je laděný do černé barvy. Což se mi líbí. Produkty mě na první pohled zaujaly, tak se na ně pojďme podívat blížeji.





FASHIONISTA Flawless Primer

Tak tuto podkladovou bázi jsem si zamilovala. Dost mi svým složením připomíná fixační gel od Mary Kay. Který mám taky moc ráda. Takže mě hrozně moc potěšilo, že jsem dostala plnou velikost. Pokud opravdu chcete, aby vám makeup déle vydržel, lépe se nanášel a neusazoval se vám v pórech makeup, tak po něm určitě sáhněte. Jo a ten obal nemá chybu, je krásný, luxusní, ...




MUA Gel Liner Underground

Úžasně se mi s nimi pracovalo hned na poprvé. Krásně přilnuly, nerozmazávali se. A drží opravdu celý den. Dobře vymysleli schování štětečku do víčka produktu. Opravdu jím mi šla linka jedním tahem. Opět plné balení produktu. Jen si musím dávat pozor, abych dotahovala víčko a linky mi nevyschly.









MUA Trio Eyeshadow Innocence

Oční stíny, které se mi líbí. Tuto kombinaci barev používám takřka denně, takž mi přijdou hodně přirozené. Opět plné balení. Perfektní jak na denní líčení, tak na večerní, když použijete více vrstev tmavého stínu.





MUA Kiss Proof Lip Stain

Ještě nikdy jsem neměla pero na rty. Setkala jsme se s tím poprvé. Pracovat s ním je jednoduché, jen ta barva není můj šálek kávy. Je to opravdu zvlášťní, barva se vám vpije do rtu, ale celý den nevydrží, jak uvádí výrobce. Nanesla jsem si rty, do hodiny jsem jedla a bylo po barvě. Takže zklamání. Ale příjemně voní.





COLGATE Max White One Luminious

Zubní pasta, která čistí pomocí pěnivých bublinek v celé dutině ústní a dokonce i v těžko dostupných místech. Pasta opravdu hodně pění a díky této vysoké pěnivosti jsou bělící látky aktivní na celém povrchu zubů a to již od první aplikace. Já ty rozdíly bělení zas až tak nevidím na pastách. Opět celé balení.




PALMER´S CBF Lotion parfémované

Tělové mléko, které je moc sladké. Já tyto přeslazené tělové krémy nějak moc nemusím, mám raději svěžejší. Obsahuje vitamín E a navíc působí na regeneraci pleti.




DERMACOL Perfect Cleanser 2in1

Odličovací a čistící pleťová voda, která jak slibuje, že umí odstranit i voděodolný makeup, tak není pravda. Mám problém i s odlíčením obyčejné řasenky. Musím vždy vytáhnout svůj milovaný osvědčený odličovač na oči od Mary Kay. Tento od Dermacolu to opravdu nedává. Ale jinak makeup odličuje v pohodě a pleť mám po něm hezky jemnou. A zase plné balení.


Žádné komentáře:

Okomentovat