pátek 27. září 2013

ALVERDE Duo-Highlighter

Alverde ... od této přírodní kosmetiky mám akorát jedny oční stíny, takže jsem se s touto kosmetikou zatím nijak blížeji neseznámila. 

Ale jakmile se něco třpytí, nebo rozjasňuje, tak to na mě působí jako magnet a chci to mít :-)

Takže jsem neodolala a koupila jsem si tento dvojitý rozjasňovač, kde je jak krémový, tak pudrový rozjasňovač. Krémový hodně používám jako oční stíny, nebo ho aplikuji jen do vnitřního koutku na rozjasnění ... a někdy použiji na oční víčka i kombinaci krémového a pudrového. Je tolik možností ... Nebo jím jednoduše zvýrazním horní hranu rtu, lícní kosti, ... prostě to, co chci aby vystouplo. Co chci naopak podtlačit (zamaskovat) tak na to použiji matný pudr!

Je to kouzelná věcička a multifunkční ...








Žádné komentáře:

Okomentovat