Google+ Followers

čtvrtek 16. května 2013

MATRIX Mega Dust

Tento přípravek od Matrix je zázrak. Je to pudřík, který vám má zajistit velký objem vlasů, tzv. objemový pudr. Je opravdu neuvěřitelně lehoučký s maximálním objemovým efektem. Je to pro mě hrozně zvláštní věc. Protože si ho nanesu ke kořínkům a prsty zapracuji pudřík ke kořínkům vlasu. Je až neuvěřitelné, jak je pudr u kořínků vlasu jakoby "hrubý, drsný" nevím jak to popsat slovy. Protože se tam asi ty složky rozloží a vy, když si chcete opět zajet těmi prsty k těm kořínkům, tak vás to skoro nepustí. Vůbec se v podstatě k těm kořínkům nedostanete a když jo. Tak vás ty vlasy táhnou, škudlí. Je to hrozně zajímavá věc. Proto jsem ho na začátku nazvala zázrak. Tento produkt se prostě musí zkusit na vlastní kůži. A máte po tom opravdu neuvěřitelný objem. Stačí během dne jen prohrábnout zespodu a vlasy se opět nadzvednou. A to mám dlouhé vlasy, když si to dala mamka, která má mikádo, tak ty vlasy držely jak neskutečně zlakované a natupírované. 

Já jsem ho dostala od kamarádky, protože ona na takovéto věci není a nepoužívá je a tak mi ho darovala. Je to 7g balení. A ještě jsem si všimla na obalu, že existuje 5 stupňů objemu. Já mám 4. A je fakt dobrý, co teprve 5. Prodej je výhradně v kadeřnických salonech. 








Můžete posoudit sami, jak vlasy držely objem po 7 hodinách, neuvěřitelné !!!



Žádné komentáře:

Okomentovat