neděle 5. května 2013

Dubnový Senzabox

Opět voňavé rozbalování dubnového senzaboxu, o který se postarala svíčka od Yankee Candle. Na první pohled mi přijde senzabox svěží, nevím, jestli je to zeleným obalem, nebo krásném počasím, při kterém jsem ho rozbalovala. Ale moc se mi produkty na první pohled líbily. Tak pojďme rozbalovat :-)








Rexona Maximum protection

Já radši preferuji deodoranty ve spreji. Ale s tímto jsem zatím moooc spokojená. Zatím mi nedělala bílé skvrny na tričku, krásně se roztírá, není v podpaží vidět. Velice pěkně voní i přes den ho cítím, což se u mnohých nestávalo. Dělá se ve třech provedeních, já mám Rexona Clean Scent, pak jsou ještě Rexona Sensitive Dry a Rexona Everyday Fresh. A také se dělá pro muže. V senzaboxu byla plná velikost. Jsem si dost jistá, že jak mi dojde, tak si ho půjdu koupit znovu. Balení 45 ml 49,- Kč.







Yankee Candle

Díky této svíčce jsem měla opět voňavé rozbalování senzaboxu, jak jsem již psala. Dala jsem si ji do skříně, ať mi tam pěkně voní. Příjemná svěží vůně. Ještě jsem nikdy neměla svíčku od této značky, takže pro mě nové seznámení s touto značkou. Vyrábí se v USA a tento vosk se používá do aromalampy, jenže já žádnou nemám, tak jsem to šupla do skříně. 22 g pořídíte za 45,- Kč.





Idéalia BB Crème (Vichy)


Ještě jsem nezkoušela, ale je určen ženám s mdlým, zašedlým a nesjednoceným odstínem pleti, které hledají v jednom přípravku: péči o pleť, barevné sjednocení pleti a ochranu před UV zářením. Vzoreček jsem dostala ve středně tmavém odstínu, takže si nemyslím, že by mi pasoval?? No uvidíme.






Kozí mléko - krém na ruce a nohy (Ziaja)

Krém na ruce se hodí vždy. A obzvláště, když obsahuje komplex složek z kozího mléka, vitamínu A, E a provitamín B5 (D-panthenol). Kromě hydratace by měl i posilňovat nehty a zmenšovat jejich sklon k třepení a lámání. Vůně krému je příjemná. Nechala jsem si ho v práci, protože tam člověk tráví většinu svého dne. Tak ať je pořád při ruce. Balení 80 ml za 50,- Kč.









System Professional Volumize Shampee & Mask (Wella Professionals)

V senzaboxu byl vzoreček šamponu i masky. Vydržely mi na několik použití. Vlásky jsme měla hydratované, bez pocitu vysušených konečků. Přípravky mají dodat vlasům dlouhotrvající viditelný objem bez zatížení. No tak to bych až tak neřekla, ale zase berte to, že jsem to zkoušela chvilinku. Takže nemůžu čekat zázraky. Šampon 250 ml za 240,- Kč, maska 200 ml za 279,- Kč.










BB Cream (Skin79)

Tak pro mě největší pecka dubnového senzaboxu. Původně jsme si myslela, že ve zlatém papírovém pytlíčku bude jeden vzoreček BB krému. No a po rozbalení jsem skoro nevěřila svým očím. Bylo tam 6 vzorečků pravých korejských BB krémů. O těchto vzorečkách se rozepíšu někdy jindy v samostatném příspěvku. 









IDEALIA - vyhlazující a rozjasňující péče s kombuchou (Vichy)

Nemůžu u krémů od Vichy začít něčím jiným, než že úžasně voní. Ještě se mi u značky Vichy nestalo, aby krém nevoněl. To je vždycky tak úžasná vůně!!! no ale tento krém má zjemnit povrch pleti, sjednotit vzhled, vyhladit vrásky. Vichy Idealia je péče pro ženy jakéhokoli věku, typu a odstínu pleti, která vyhlazuje a rozjasňuje. Opravdu mi obličej na dotek působil hodně jemně a vyhlazeně. Je velmi příjemný, hodí se právě teď na přicházející léto, protože není příliš hutný. Cena za 50 ml je 540,- Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat