středa 30. ledna 2013

L´ORÉAL ELSEVE Hedvábný olej

Už jsem hedvábný olej od L´oréal řádně vyzkoušela, protože je tam na dně. A je tedy nejvyšší čas Vám o něm říci něco víc.

Mám svůj oblíbený olejíček na vlasy od značky Elixir 79 o kterém jsem tu už psala a tak jsem byla zvědavá, jak mě zaujme tento od L´oréal. 

Je více tekutější, když budu srovnávat s Elixírem 79, tam je patrný rozdíl. Vůně je moc příjemná, taková orientální, luxusní, ... úplně mi jde k tomu zlatému obalu. Olejíček je průhledný, není nijak zabarvený. Když jsem ho použila úplně poprvé, tak jsem měla vlasy neskutečně jemné, jako sametek. Úplná bomba, byly i krásně rovné, ale postupem si vlasy zvykly a už to není taková bomba, ale to se nám zdá u většiny přípravků.  Aplikuji olej před umytím do celých délek. Pak po umytí do vlhkých vlasů vetřu tři čtyři kapky, ale už jen do konečků. A po vyfoukání, tak jednu dvě kapky jen abych podpořila lesk vlasů. 

Když to shrnu, tak to není taková bomba. Pořád u mě bude na prvním místě Elixir 79. Účinnost olejíčků totiž krásně vidím na vlasech mé mamky. A ta i po používání hedvábného oleje má vlasy pořád zničené, jediné, co jí to dokáže zlepšit je už zmiňovaný Elixir 79 a už mě prosí, ať ho koupím :-) Ale pro mé vlasy je dostačující a je i cenově příjemný cca 170,- Kč 100 ml.



Žádné komentáře:

Okomentovat