pondělí 21. ledna 2013

ASTOR Lift me up make-up

Tento make-up má být vyjímečný v tom, že obsahuje 2v1. A to energizující sérum a rozjasňující make-up s perleťovými pigmenty. Prý perfektní pro ženy, které chtějí vypadat mladě, tak to my všechny :-)

Po otevření jsem cítila velmi příjemnou vůni, nicméně hned mi bylo jasné, že je na mě make-up tmavý, jako v mnohých případech. Mám bohužel hodně světlou pleť a proto některé vzorečky nemůžu vůbec používat. I když je tento vzoreček v druhém nejsvětlejším odstínu z pěti nabízených, stejnak je na mě moc tmavý.

Není moc řídký, což se mi líbí. Někdo to nemá rád, preferuje spíše lehčí make-upy. Ale já jsem byla s konzistencí spokojená. Nezdál se mi, že by až tak moc kryl nedostatky, ale myslím si, že je to spíše tou barvou, byla na mě opravdu tmavá a tak to není ono. Ale jinak byl na pleti velmi příjemný.




Žádné komentáře:

Okomentovat