pondělí 22. října 2012

Úlovky z výletu

V Praze jsem nemohla minout Sephoru bez povšimnutí. Měli 30% slevu na laky, tak jsem neodolala.
Došel mi klasicky rudý lak na nehty, tak můj výběr byl jasný. Jen kdyby Essie neměla tolik odstínů červené. Ale nakonec myslím, že jsem zvolila perfektně. Vybrala jsem si odstín 656 Forever Young. I když jsem od jiných značek zvyklá na širší štětečky, tady mi tenčí štěteček vůbec nevadí. Díky jemné konzistenci laku jde po nehtu velice pěkně roztírat.
Pak jsem ještě přikoupila štěteček na oční stíny. Potřebovala jsem nějaký tenčí. A tak jsem vybrala číslo 23 all over shadow small. Dnes ráno měl premiéru a vedl si moc dobře :-)
No a mojí vášní jsou velké naušnice, tak jsem zase alespoň s jedněmi musela přijet dom, koupila jsem je v C&A.



Žádné komentáře:

Okomentovat