pondělí 1. října 2012

Nemastný odličovač očí MARY KAY


Tak tento zázrak používám něco přes rok a půl, a od té doby mě nikdy neštípaly oči a navíc mi kamarádka řekla, že mám daleko větší řasy, že jsem nikdy takové neměla. Ale i já jsem si toho všimla, jen jsme netušila, že to poznají i ostatní. Protože účinné látky jako je směs bylinek a silikonu, který účinně odstraňuje i voděodolné líčení, napomáhají tomu, že u malého procenta žen je zaznamenáno posílení růstu řas. Já patřím mezi ty šťastlivé J
Sice byste na první pohled řekli, že je to olejíček s odličovačem, ale opak je pravdou. Olejíček zde není vůbec obsažen. Jedná se o speciální složku silikonu a emulgátoru, který účinně odstraňuje běžné líčení. Horní vrstva odstraňuje oční make-up vodou nesmyvatelný a spodní odstraňuje oční make-up vodou smyvatelný. Nezanechává pocit suché pleti. Výhoda je také v tom, že nejste po tomto odličovači mastná a můžete se hned namalovat, aniž by se vám oční stíny, či řasenka rozpíjely. 
A vydrží nesmírně dlouho. Výrobci uvádějí 5 měsíců, a mně vydrží 9 měsíců. Perfektní investice. A to nekecám, mám už druhý a oba 9 měsíců!! A teď otevírám třetí 
Je vhodný pro citlivou pleť. Neparfemovaný. Nemastný. Vhodný pro uživatele kontaktních čoček. Oftalmologicky testovaný.



Žádné komentáře:

Okomentovat