úterý 7. dubna 2015

SISLEY CREMY MASK WITH TROPICAL RESINS

Jak určitě víte, Sisley je vyhlášená svými maskami. Snad každá modelka, která mluví o své nejoblíbenější masce, tak zmíní jednu od Sisley. A jelikož já si teď dělám masky snad co každý druhý den, tak jsem byla nejvíc nadšená, když jsem dostala vzoreček. 

Myslím si, že celkově se mi hodně zlepšila pokožka těmito faktory: piji nejméně dva litry vody denně, někdy i tři. Zvýšila jsem také příjem ovoce a zeleniny, než tomu bývalo dříve. A používám čistící kartáček na pleť a jak jsem již říkala, v hojném množství si dopřávám masky. Je to tak od ledna / února, co vše používám, aplikuji, jím a piji. Jsem teď totiž se svou pletí spokojená, jak nikdy. Jen podotýkám, že to nebylo předsevzetí, ale přirozeně jsem na tuto cestu naběhla.

Ale když se vrátím k masce, tak první, co vás zaujme, že příjemně voní. Na pleť se nanáší velmi jednoduše a je na pleti příjemná. Nechala jsem ji tam cca 10 min. Protože víc není potřeba, pak ji smyla teplou vodou, můžete na pomoc použít i navlhčenou žínku, papírový ubrousek, ručník,...

Zanechala mi pleť vláčnou, krásně hydratovanou, čistou, takovou nacucanou živinami a měla jsem i méně černých teček na nosu a zatáhlé póry a jen je mi líto toho, že to byl jen vzoreček. Jelikož cena těchto masek se pohybuje okolo 1.700 Kč a já jsem zatím za nejdražší masku dala 700 Kč, tak ještě zvážím, jestli si ji koupím, protože mám ještě tři plné tuby jiných masek, ale asi mě nenechá klidnou :-)

Za mě určitě doporučuji !!!

Stay beautiful ...





Nejdřív aplikovat masku a pak budete zářit.



Včera byly Velikonoce, tak doufám, že koledníci přišli a vy budete zdravé, pěkné a plodné :-)



6 komentářů:

  1. thanx for sharing!

    Check out my new post on my blog about my fav valentines gift
    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    Posts online about Cornwall, Egypt, Beijing, Hollywood, South Africa...

    OdpovědětVymazat
  2. You look so pretty. xx

    Nina
    www.ninasstyleblog.com

    OdpovědětVymazat