středa 3. prosince 2014

COLLISTAR Mascara Infinito

Ahoj,

jak jsem zde už psala, udělala jsem si v Douglesu radost. A to v podobě řasenky od Collistar, ... Ono spíš mi byla vnucena paní prodavačkou, vždy mě dokáže vytočit, když si tam jdu pro nějaký produkt a ona hned začne, že Collistar má úžasný krycí makeup, ... no ale já chci Double Wear od Estée Lauder. Chci nude rtěnku, hned jde ke stojanu Collistar a nutí mi nude lesk. Ale já chtěla rtěnku!!! No to jen na okraj, že mi to až přijde někdy směšné. Ale když k té řasence byla ještě tužka na oči a kosmetická taštička, tak jsem si to vzala.

Prý je tato řasenka nejlepší a nejprodávanější na trhu. Tak proč nezkusit?? No počkat. Tak proč absolutně nezhušťuje řasy, což je to první, co od řasenky očekávám. Dělá sice extra dlouhé řasy, ale slepuje je. A navíc dělá na konci řas takové ty hrudky, což úplně nesnáším.

Kartáček je gumový, klasický a jeden hřebínek je větší než ty ostatní, asi aby řasy více protáhl, ale bohužel je slepí. Můžete vidět na fotce. Tu první jsem chtěla jen lehce, což se mi takové řasy nelíbí, tak když pročesávám řasy dál, jak můžete vidět na další fotce, je to bohužel horší, řasy se lepí. Jasně můžu je rozčesat, atd. ale chtěla jsem, abyste věděli, jak se řasenka chová. A to já řasy pročesávám vícekrát, tak to už si nedovedu představit, tady si myslím, že jsem v nejlepším skončila.

No čekala jsem za 610 Kč větší hitparádu. Jsem bohužel zklamaná.

A co vy? Máte s řasenkou Collistar Mascara Infinito také zkušenosti?

Stay beautiful ...



















Žádné komentáře:

Okomentovat