pondělí 11. srpna 2014

OLIVIA Body Oil

Ahooojky,

konečně jsem tu :-) Užívala jsem si dovolené, tak jsem naprosto vypla a jen relaxovala, opalovala se, ochutnávala tamní speciality, ...

No, ale dnes jsem zpět a krásně opálená ... teď je potřeba se mazat, mazat, mazat, ... no prostě hydratace největší, aby mi opálení vydrželo co nejdýl !!! 

Nejhorší je, že se u nás neopálím v obličeji. Musím jet do zahraničí, aby jsem se opálila v obličeji. Prostě jsem u nás v obličeji stále bílá, takže ani netušíte, jak jsem vděčná a jak si to užívám, že jsem v obličeji snědší a mám pihy :-)

A proto jsem si na Krétě koupila tento tělový olejíček, abych byla co nejvíc hydratovaná, když si všichni vychvalují sílu olivového oleje. Jedná se o přírodní produkt založený na čistě olivovém oleji OLIVIA Body Oil. Obsahuje vitamín E, zanechává pokožku krásně jemnou a zářivou. Nastříkám si olejíček večer na tělo a ráno se probudím krásně hydratovaná. Opravdu se mi nestalo, jak u jiných produktů, že bych měla ráno šupinky na nohou. Fakt luxusně hydratuje. Vůně je úplně jemňunká a voní po olivovém oleji, jak jinak :-) Jsem velice ráda, že jsem na něj narazila. Úplná bomba!!!

Více info naleznete na tomto odklaze: http://www.papoutsanis.gr/

Stay beautiful










3 komentáře:

  1. This oil looks really amazing!
    kisses

    Francesca http://everydaycoffee23.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  2. It looks so good! Want to try it out now !

    XX

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/Floortjeloves

    OdpovědětVymazat