neděle 13. dubna 2014

PASTEL COLOR - ESSIE, S-HE

Krásnou neděli všem,

jak jsem už psala, jak se blíží léto, táhne mě to k jemnějším pastelovým barvám.

Zkusila jsem kombinaci levné a dražší varianty laků. Jak všichni víte, cena za lak Essie oproti S-he je někde jinde. Ale ne vždy platí, že levné je nekvalitní. 

Výdrž laků na mých nehtech byla v podstatě stejná.

Ale ta barevná kombinace se mi moc líbila. Nemohla jsem se vynadívat :-)

Stay beautiful

#vivaladiva #divadagmar






                                         Tento obrázek je nádherný, musela jsem ho sem dát :-)

3 komentáře:

  1. Ten žlutý je hrozně pěkný! Snad první žlutý lak, který se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dlouho vybírala. Ne každá žlutá je fajn :-)

      Vymazat
  2. Ten žlutý je pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat