neděle 16. března 2014

MARY KAY VS. ESSENCE

Hi beauties,

v poslední době jsem si moc oblíbila papírky pohlcující mastnotu od Mary Kay

A byla jsem zvědavá, jak si s mastnotou pomůžou papírky od Essence. Protože ten roztomilý obal nemá chybu, taková pěkná věcička.

No, papírky pohlcující mastnotu od Essence jsou levnější, vyjdou Vás cca na 70,- Kč. Ale jsou menší a papírek je tvrdší. V balíčku je jen 40 papírků. Nevýhodou je to, že obsahuje jemný bílý prášek. Protože jsem aplikovala ubrousek na obličej a zůstal mi na obličeji bílý prášek, kdybych si toho nevšimla, tak s tím chodím. No asi se to nevyplatí dělat ve spěchu :-) pěkně musíte holky zkontrolovat stav :-)

Papírky od Mary Kay jsou dvakrát větší, jemnější, neobsahují žádný bílý prášek, prostě jsou lepší. V balíčku je 75 ks papírků. A vyjdou Vás na 220,- Kč. Sice není design tak roztomilý, ale účel splní daleko líp, jak papírky od Essence.
Holky za mě určitě Mary Kay. Nemají chybu, jak říkám, je to pudr v papírkách :-) Koho trápí lesk, tak není nic lepšího, rychlejšího. Jen přiložíte a je po lesku. A ta jednoduchost se mi na tom moc líbí

Stay Beautiful xoxo













Žádné komentáře:

Okomentovat