středa 5. února 2014

BALEA Beauty oil

Hi beauties,

moc nepoužívám olejíčky na tělo, ale zrovna si ho brala jedna paní v drogerii, tak jsem si ho vzala taky. Ale kdyby mě na něj neupozornila. Asi bych si ho ani nevšimla. A to by byla škoda.

Olejíček mi hrozně voní, je to taková jemná sladší vůně, ale nevtíravá. Aj jsme si říkala, že by olejíček mohl mít pumpičku s rozprašovačem, abych neměla ruče od oleje a celý flakonek mastný.

Když se natřu, mám tělo mastnější, hned se nevstřebá, ale ráno už je všechno v poho. Jen mi přišlo, že jsem měla nohy hodně suché, tak jsem se natřela olejíčkem a ráno byli bohužel taky, takže zas takový zázrak to není. Ráda si ho dávám na dekolt a prsa.

A když mám ruce po natření těla mastné, tak pozůstatek olejíčku vetřu do konečků vlasů.

Máte nějaký tip na perfektní tělový olejíček ...?



1 komentář:

  1. Olejíček na tělo doma ještě žádný nemám, ale ráda bych vyzkoušela třeba tenhle :)

    OdpovědětVymazat