sobota 10. srpna 2013

SENZABOX červenec

Červencový Ladybox mi dorazil, právě když jsem byla v Paříži. Takže hned jak jsem přijela vrhla jsem se na něj. Byla jsem zvědavá na nový design, obsah, …

Krabička je sice menší, ale obsah tím nikterak neutrpěl. Právě naopak, přijde mi, že je tam dost produktů. Nejvíc mě zaujala sprchová pěna od Rituals T´ai Chi. Ta vůně nemá chybu a pěna, která se vám vytvoří po styku s pokožkou je něco fantastického. Sprchová pěna obsahuje bílý lotos, který je symbolem čistoty a duchovního růstu, zatímco silný zelený čaj má výrazné antioxidační a zklidňující účinky. A je to pravda, ta vůně u mě vyvolává pocit čistoty a po koupeli mám moc příjemný pocit. Pěna mě natolik zaujala, že si objednám plné balení.

Co mi udělalo velkou radost, je fix na oči od L´Oréal. Chtěl jsem si totiž koupit tekuté linky, takže jsem ráda, že jsem na ně vždycky zapomněla a nekoupila je. Sice je fix tlustší, než tekuté linky, které si běžně kupuji, ale člověk si zvykne a i tlustším fixem jde udělat tenká linka. Na očích vydrží linka celý den a to i v těchto vedrech, která jsou.

Další perfektní věcičkou je paletka na obočí v plné velikosti. Jen mě mrzí, že štětečky dali tak nekvalitní. Jinak barvy odstínů jsou perfektní, každý si přijde na své.

Tyto produkty mě nejvíc zaujaly. A které vás???





















Žádné komentáře:

Okomentovat