čtvrtek 18. července 2013

Got2b Smooth & Chic

Uhlazující emulze od Shwarzkopf je vydařená věcička. Ať už obsahem nebo designem :-)

Nejdřív si moji pozornost získal obal, a pak jsem se začetla, na co je tento produkt určený. Tato emulze je perfektní na uhlazení, vytvarování neposedných vlasů. A má jim dodat lesk a hebkost. Také chrání vlasy před poškozením teplem při fénování a před UV zářením.

Pumpičkou jsem si nanesla do dlaně potřebné množství, asi třikrát jsem zmáčkla pumpičku. A vetřela do ručníkem vysušených vlasů. A fénovala. Vlasy opravdu poslouchaly a byly hebčejší, než bez použití přípravku.

A co mě na této emulzi nejvíce zaujalo? Vůně. Úplně mňam :-)

I cena je příjemná a vzhledem k tomu, co tato emulze umí. Vám ji musím doporučit. A určitě budete tak jako já závislí na té vůni ...






Žádné komentáře:

Okomentovat