neděle 17. března 2013

Ethno doplňky

Zase jsem vzala Bijou Brigitte útokem. To je pro mě pastva pro oči, ráj na zemi, ... :-) Jak jsem psala mojí vášní jsou doplňky, takže pokud nechci mít vítr v peněžence, radši se tomuto butiku vyhýbám. 
Ale minulou sobotu jsem neodolala a vlétla tam. Miluji různorodost doplňků a jako zaujalo mě tam moooc věcí, ale rozhodla jsem se pro tyto v ethno stylu. Je to možná i tím, že minulý týden bylo krásně a já jsem se už navnadila na začínající jaro a nechci přehánět, ale i léto. 
No a právě styl těchto doplňků nosím převážně v létě. Rozevláté šatičky v přirozených barvách, na nohách žabky, rozpuštěné vlasy, ... no a právě takovéto uvolněné doplňky. Už aby to bylo ....
Nejvíc mě zaujaly ty červené náušnice a ten obrovský prsten s lehce růžovým kamínkem. A moc se mi líbí kombinace těchto dvou věcí k outfitu.











No ty kozačky v kombinaci s rozevlátými šatičkami nemají chybu!!! Jen bych ten kříž vyměnila za obrovské náušnice :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat